JÄSENTAPAAMISET

Jäsentapaamisemme pidetään Pakilan Hyvän Paimenen kirkon seurakuntasalissa (Palosuontie 1, 00660 Helsinki) kunkin kuukauden ensimmäisenä arkitiistaina klo 14.00 alkaen kahvituksella.

Jäsentapaamisissa on kahvitarjoilu, jonka hinta 5 € maksetaan kokoukseen saapumisen ja ilmoittautumisen yhteydessä.

KEVÄÄN 2024 JÄSENTAPAAMISET

TI 2.1 klo 14.00 Tammikuun jäsentapaaminen. Esitelmä "Haluatko päästä itsenäisesti ylös tuolista vielä vuosien päästä". Fysioterapeutit Minna Kultalahti ja Noora Oksa.

Ti 6.2 klo 14.00 Helmikuun jäsentapaaminen. Uniliiton edustaja kertoo miten ikääntyminen vaikuttaa uneen ja mitä uniongelmille voisi tehdä.

Ti 5.3 klo 14.00 Maaliskuun jäsentapaaminen. Esitelmä teollisuusneuvos DI Kimmo Kalela "Suomen metsäteollisuus"

Ti 2.4 klo 14.00 Huhtikuun jäsentapaaminen. Palveluneuvoja Seniori-infosta kertoo kaupungin palveluista ikäihmisille?

Pe 17.5 klo 13.00 POKS:n 40-VUOTISJUHLA Suomalainen klubi Kansakoulukuja 3. Ohjelman lisäksi alkudrinkki ja kolmen ruokalajin pöytiin tarjoiltu lounas. Hinta 30€ (ei sisällä ruokajuomia). Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

Yhdistyksen tapahtumakalenteri