Teatterit, konsertit, tutustumiset ja retket

8Retkien ja matkojen hinnat muodostuvat ilmoittautujien lukumäärän mukaan. Tästä johtuen retki-, matka- ja teatterivaraukset ovat sitovia eikä jo maksettuja osallistumismaksuja voida palauttaa. Mahdollisissa peruutustapauksissa kannattaa olla yhteydessä tapahtuman vastuuhenkilöön mahdollisten jonossa olevien selvittämiseksi. Tämä koskee myös jäsenille maksuttomia tapahtumia.

Teatteriliput ovat ryhmälippuja. Konserttiliput ovat eläkeläislippuja. Vastuuhenkilö lähettää kaikille maksullisiin tapahtumiin ilmoittautuneille tapahtuman maksuohjeet.

Liput ja maksulliset retket maksetaan yhdistyksen tilille FI46 2212 1800 0109 75 annettuun eräpäivään mennessä. Maksettaessa tulee ehdottomasti käyttää annettua viitenumeroa.

HUOM! Jos tapahtuman maksaa joku toinen kuin sen varaaja, maksusuorituksen viestikenttään on ehdottomasti merkittävä ketä henkilöä maksu koskee. Tällöin ei saa käyttää viitenumeroa.

Teatteri- ja konserttiliput jaetaan pääsääntöisesti jäsentapaamisissa tai puoli tuntia ennen näytöksen tai konsertin alkua teatterin tai konserttisalin aulassa. Yhteyshenkilöiden yhteystiedot sivun lopussa.

SYKSYN TAPAHTUMIA

Syyskuu

Pe 26.9 klo 19.00 "FADO - LISSABONIN KUJILTA KARJALAN LAULUMAILLE" Lyceumklubi Rauhankatu 7 E 5. kerros. Lisätietoa TÄSTÄ. Liput 35€, max. 15 henkeä, viim. ilm. 5.9. Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

To 27.9 klo 19.00 "FADO - LISSABONIN KUJILTA KARJALAN LAULUMAILLE", toinen konsertti, katso tiedot edeltä.

Lokakuu

Ke-to 2-3.10 klo 9.00-17.00 HYVÄ IKÄ-MESSUT Messukeskuksessa. Liput 10€. Lisätietoa myöhemmin.

To 03.10. KULTTUURIKÄVELY: Malmin hautausmaa ja lounas.

Ke 9.10 klo 14.00 VIRKKI KOTIMUSEO Merikannontie 3 B 32. Hinta 5 €, yhdistys maksaa opastuksen. Max. 15 henkeä, viim.ilm. 3.10. Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

Ke 16.10 klo 13.15 "JACOPO BASSANON NÄYTTELY" Sinebrychoffin Taidemuseo, Bulevardi 40. Lisätietoa näyttelystä TÄSTÄ. Museokortti/12€, max. 15 henkeä, viim. ilm. 8.10. Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

Ma 28.10 klo 15.00 SUOMEN PANKKI, Snellmaninkatu. Pankkirakennuksen ja taideteoksien opastus. Maksuton, max. 20 henkeä - henkilötodistus mukaan. Viim. ilm. 14.10. Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

Marraskuu

To 07.11. KULTTUURIKÄVELY: Kallion kirrkko ja Diakonissalaitos sekä lounas.

La 16.11 klo 15.00 ⁠⁠⁠⁠⁠"ONNELLISET -KONSERTTI" Savoy-teatteri. Jyrki Anttila ja Johanna Kartano-Rusanen esittävät Merikannon lauluja ja Franz Leharin operettisävelmiä. Liput 32,50€. Max 25 henkeä, viim. ilm. 7.10. Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

Ke 27.11.  RSO:n KENRAALIHARJOITUSKONSERTTI Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

Joulukuu

Pe 6.12 klo 15.00 ITSENÄISYYSPÄIVÄN KONSERTTI Musiikkitalo. Max 30 henkeä, muut tiedot myöhemmin. Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

Ti 31.12 klo 13.00 "TARU SORMUSTEN HERRASTA" Tampereen Teatteri Tamperetalon iso areena. Kesto n. 4 tuntia - 2 väliaikaa. Lisää tietoa esityksestä TÄSTÄ. Lounas ravintola Tuhto Tamperetalossa. Max. 30 henkeä. Hinta 130-150 €, viim.ilm. 19.11. Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

Riitta Järvinen: 050 568 7384  riitta.e.k.jarvinen@gmail.com

Marita Löfström: 045 126 2161, marita.lofstrom@kolumbus.fi

Marja Huhta: 050 65 262, marja.kirsti.huhta@hotmail.fi

Kirsti Mäntynen 040 529 3075 kirsti-inari@saunalahti.fi