Teatterit, konsertit, tutustumiset ja retket

Retkien ja matkojen hinnat muodostuvat ilmoittautujien lukumäärän mukaan. Tästä johtuen retki-, matka- ja teatterivaraukset ovat sitovia eikä jo maksettuja osallistumismaksuja voida palauttaa. Mahdollisissa peruutustapauksissa kannattaa olla yhteydessä kulttuurivastaavaan tai tapahtuman vastuuhenkilöön mahdollisten jonossa olevien selvittämiseksi. Tämä koskee myös jäsenille maksuttomia tapahtumia.

Teatteriliput ovat ryhmälippuja. Konserttiliput ovat eläkeläislippuja. Kulttuurivastaava Pirkko Halmala lähettää kaikille maksullisiin tapahtumiin ilmoittautuneille tapahtuman maksuohjeet.

Liput ja maksulliset retket maksetaan yhdistyksen tilille FI46 2212 1800 0109 75 annettuun eräpäivään mennessä. Maksettaessa tulee ehdottomasti käyttää annettua viitenumeroa.

HUOM! Jos tapahtuman maksaa joku toinen kuin sen varaaja, maksusuorituksen viestikenttään on ehdottomasti merkittävä ketä henkilöä maksu koskee. Tällöin ei saa käyttää viitenumeroa.

Teatteri- ja konserttiliput jaetaan pääsääntöisesti jäsentapaamisissa tai puoli tuntia ennen näytöksen tai konsertin alkua teatterin tai konserttisalin aulassa.

VUODEN 2021 TAPAHTUMIA

Elokuu

Pe 27.8 klo 15.15 ATENEUM  Ilja Repinin teosten intro-esittely, jonka jälkeen tutustuminen näyttelyyn. POKS maksaa esittelyn, liput 15€/museokortti. Yhteyshenkilö Riitta Järvinen

SYKSY  2021 OHJELMAA

Lokakuu

Ke 13.10 klo 19.00 "HITLER JA BLONDI" Kansallisteatterin suurella n'yttämöllä. Nimiroolissa Seela Sella. Liput 39€. Ei uusia varauksia. Yhteyshenkilö Pirkko Halmala.

To 21.10 klo 15.00 "TULEN TANGO" ANGELIKA KLAS & KOTAJA QUINTET, SAVOY-teatteri, liput 28€. Ilmoittautuminen viim. 17.9. Max. 40 henkeä. Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

Marraskuu

Ke 3.11 klo 19.00 "TUNNIT, VIIKOT KUUKAUDET" Kansallisteatterin suuri näyttämö. Näytelmä pohjautuu Reko ja Tiina Lundánin romaaniin. Liput 49€. Ilmoittautuminen viim. 30.9. Max. 30 henkeä. Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

Ke 10.11 klo 13.00 Opastettu kierros Olympiastadionilla ja Urheilumuseossa. Liput 7,50 € (museokortti ei kelpaa), ilmoittautuminen viimeistään 15.10. Max 30 henkeä. Yhteyshenkilö Marita Löfström.

La 27.11 klo 13.00 "LAPSET" Helsingin kaupunginteatterin pieni näyttämö. Liput 41€. Ilmoittautuminen viim. 22.10. Max 30 henkeä. Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

Joulukuu

Ma 6.12  klo 15.00 ITSENÄISYYSPÄIVÄN JUHLAKONSERTTI Musiikkitalossa. Lippuja varattu 40 kpl, tarkemmin myöhemmin. Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

La 11.12 klo 13.00 "Tatu ja Patu Helsingissä" Helsingin kaupunginteatteri Suuri näyttämö. Liput 45€ aikuiset ja 23€ lapset. Yhteyshenkilö Pirkko Halmala.

Su 12.12 klo 15.00 "KREIVITÄR MARIZA" Emmerich Kalmanin operetti SAVOY-teatterissa, liput 38 €. Liput jaettu osallistujille, vanha lippu on voimassa. Yhteyshenkilö Pirkko Halmala.

Vastuuhenkilöiden yhteystiedot.
Pirkko Halmala: 050 917 8136, pirkko.halmala@gmail.com

Riitta Järvinen: 045 109 0450, riitta.e.k.jarvinen@gmail.com

Marita Löfström: 045 126 2161, marita.lofstrom@kolumbus.fi

Marja Huhta: 050 65 262, marja.kirsti.huhta@hotmail.fi

Kirsti Mäntynen: 040 529 3075, kirsti-inari@saunalahti.fi

Mikäli olet kiinnostunut Helsingin piirin järjestämistä retkistä ja matkoista paina tästä.