Teatterit, konsertit, tutustumiset ja retket

Retkien ja matkojen hinnat muodostuvat ilmoittautujien lukumäärän mukaan. Tästä johtuen retki-, matka- ja teatterivaraukset ovat sitovia eikä jo maksettuja osallistumismaksuja voida palauttaa. Mahdollisissa peruutustapauksissa kannattaa olla yhteydessä kulttuurivastaavaan tai tapahtuman vastuuhenkilöön mahdollisten jonossa olevien selvittämiseksi. Tämä koskee myös jäsenille maksuttomia tapahtumia.

Teatteriliput ovat ryhmälippuja. Konserttiliput ovat eläkeläislippuja. Kulttuurivastaava Pirkko Halmala lähettää kaikille maksullisiin tapahtumiin ilmoittautuneille tapahtuman maksuohjeet.

Liput ja maksulliset retket maksetaan yhdistyksen tilille FI46 2212 1800 0109 75 annettuun eräpäivään mennessä. Maksettaessa tulee ehdottomasti käyttää annettua viitenumeroa.

HUOM! Jos tapahtuman maksaa joku toinen kuin sen varaaja, maksusuorituksen viestikenttään on ehdottomasti merkittävä ketä henkilöä maksu koskee. Tällöin ei saa käyttää viitenumeroa.

Teatteri- ja konserttiliput jaetaan pääsääntöisesti jäsentapaamisissa tai puoli tuntia ennen näytöksen tai konsertin alkua teatterin tai konserttisalin aulassa.

SYKSYN 2020 OHJELMISTOA

Syyskuu

Ti 08.09 klo 19.00 "RIKINKELTAINEN TAIVAS" Kansallisteatterin suuri näyttämö. (Siirretty keväältä).

Ke 09.09 klo 13.00 ANNALAN PUUTARHA Hämeentie 154, opastettu kierros, joka alkaa kahvilla/yrttiteellä ja talossa leivotuilla sämpylöillä 9€, opastuksen maksaa POKS.

Ti 15.09 klo 19.00 "KAIKEN MAAILMAN MUSIIKKIA" AUF-konsertti Musiikkitalossa. Esiintyjinä AVANTI!, UMO Helsinki Jazz Orchestra ja Suomalainen barokkiorkesteri (FIBO). Liput 32€.

Ke 24.09. klo 19.00 ”STALININ SULOINEN RUOSKA” Kaupunginteatterin pienellä näyttämöllä. Liput 36€. Lisätietoa tästä. (Siirretty keväältä).

Ke 30.09. klo 14.00 DIDRICHSENIN TAIDEMUSEO Kuusilahdenkuja 1,”Vincent van Gogh – Tie Taiteilijaksi” - Suuren kiinnostuksen vuoksi olemme varanneet opastuksen kahdelle samankokoiselle ryhmälle. Max 2 x 20 henkilöä. Opastukset maksaa POKS. Sisäänpääsymaksu eläkeläisiltä € 14,- tai museokortti. Näyttely on toistaiseksi laajin Suomessa nähty VAN GOGH-teosten kokonaisuus ja ensimmäinen yksinomaan Van Goghin taidetta esittelevä näyttely.

Lokakuu

La 10.10 klo 13.00 "HITLER JA BLONDI" Kansallisteatterin suurinäyttämö. Liput 39€.

Ti 13.10. klo 14.00 ”MUSTA LAATIKKO” Helsingin Sanomien  laatujournalismia  elävänä esityksenä Kansallisteatterin suurella näyttämöllä.

To 22.10 klo 13 RAHAMUSEO Snellmanninkatu 2. Opastuksen maksaa POKS, maks 30 henkilöä.

Ke 28.10 klo 12 AMOS-REX Mannerheimintie 22-24. "EGYPTIN LOISTO"-näyttely. Opastuksen maksaa POKS, sisäänpääsy 15€/museokortti. Maks. 25 henkeä.

To 29.10 klo 19.00 ”PÄIVÄNI MURMELINA” – suurmusikaali Kaupunginteatterin suurinäyttämö. Lisätietoa tästä.

Marraskuu

To 12.11 klo 19.00 "TULEN TANGO" Savoy-teatteri. Angelika Klas & otaja quintet. Argentiinalaisia, suomalaisia ja kansainvälisiä tangoklassikoita. Liput 28€.

Ti 17.11 klo 14.00 KANSALLISMUSEO "Suomen tarina". POKS maksaa opastuksen max. 2×25 henk.

Ke 25.11 klo 19.00 "TOINEN PULLO CAVAA" Kaupunginteatterin Arena-näyttämö.

To 26.11 klo 14.00 ATENEUM Magnus Enckellin teoksia. Näyttelyinfon maksaa POKS. Sisäänpääsy 15€/museokortti, maks. 20 henkeä.

Joulukuu

La 05.12 klo 12.00 "TATU JA PATU HELSINGISSÄ" Kaupunginteatterin suuri näytämö. Liput aikuiset 45€ ja lapset 23€. Lisätietoa tästä.

Su 06.12 klo 15 ITSENÄISYYSPÄIVÄN  JUHLAKONSERTTI Musiikkitalon konserttisali.

Su 27.12 klo 12.00 "TATU JA PATU HELSINGISSÄ" toinen esitys.

ENNAKKOTIETOA VUODEN 2021 TAPAHTUMISTA

Tammikuu
Su 17.01.2021 klo 14.00 "KREIVITÄR MARIZA" Emmerih Kalmanin operetti SAVOY-teatterissa, liput 38 €. (siirretty keväältä).

Helmikuu

Pe 26.02 klo 15.00 "TULEN TANGO" ANGELIKA KLAS & KOTAJA QUINTET, SAVOY-teatteri, liput 28€,

Mikäli olet kiinnostunut Helsingin piirin järjestämistä retkistä ja matkoista paina tästä.