Teatterit, konsertit, tutustumiset ja retket

Retkien ja matkojen hinnat muodostuvat ilmoittautujien lukumäärän mukaan. Tästä johtuen retki-, matka- ja teatterivaraukset ovat sitovia eikä jo maksettuja osallistumismaksuja voida palauttaa. Mahdollisissa peruutustapauksissa kannattaa olla yhteydessä tapahtuman vastuuhenkilöön mahdollisten jonossa olevien selvittämiseksi. Tämä koskee myös jäsenille maksuttomia tapahtumia.

Teatteriliput ovat ryhmälippuja. Konserttiliput ovat eläkeläislippuja. Vastuuhenkilö lähettää kaikille maksullisiin tapahtumiin ilmoittautuneille tapahtuman maksuohjeet.

Liput ja maksulliset retket maksetaan yhdistyksen tilille FI46 2212 1800 0109 75 annettuun eräpäivään mennessä. Maksettaessa tulee ehdottomasti käyttää annettua viitenumeroa.

HUOM! Jos tapahtuman maksaa joku toinen kuin sen varaaja, maksusuorituksen viestikenttään on ehdottomasti merkittävä ketä henkilöä maksu koskee. Tällöin ei saa käyttää viitenumeroa.

Teatteri- ja konserttiliput jaetaan pääsääntöisesti jäsentapaamisissa tai puoli tuntia ennen näytöksen tai konsertin alkua teattrin tai konserttisalin aulassa.

KEVÄÄN 2023 OHJELMAA

Helmikuu

La 4.2. klo 13.00 "RONJA RYÖVÄRIN TYTÄR" Kansallisteatterin suuri näyttämö.Lisää tietoa esityksestä tästä. Liput 45€, lapset ja opiskelijar 22€, peruslippu 49€. Viim. ilm. 22.12. Max. 40 henkeä. Yhteyshenkilö Pirkko Halmala 050 9178136, pirkko.halmala@gmail.com.

La 25.02. klo 13.00 "KAKSI KUNINGATARTA" Hämeenlinnan teatteri, Keinusaarentie 5. Lisätietoa esityksestä tästä. Liput 70€, hinta sisältää teatterilipun, bussimatkan ja lounaan. Max. 30 henkeä. Viim. ilm. 13.1. Lähtö klo 10.15 Pakinkylän VPK:n pihalta. Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

Maaliskuu

Ti 21.3. klo 18.00  "MUSTALAISRUHTINATAR" Musiikkitalo. Lisää tietoa esityksestä tästä. Liput 40€, max. 25 henkeä, viim. ilm. 5.2. Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

Huhtikuu

To 20 .4 "Helsingin uudet asuinalueet" kaupunkikierros helsinkioppaan johdolla. Ohjelma tarkentuu myöhemmin.

SYKSYN 2022 OHJELMA

Syyskuu

To 22.9 TUUSULANJÄRVEN RETKI.

Ti 27.9 klo 14.00 ELÄKÖÖN WIVI LÖNN-näyttely.

Lokakuu

Ti 11.10 klo 15.00 KULISSIKIERROS Kaupunginteatterin suurella näyttämöllä.

Pe 14.10 klo 19.00 "ENSIMMÄINEN TASAVALTA" Kansallisteatterin Suuri näyttämö.

To 20.10 klo 19.00 "PRISCILLA-AAVIKON KUNINGATAR" Helsingin Kaupunginteatterin suuri näyttämö.

Marraskuu

Su 6.11 klo 16.00 GIGLI-2022 GAALAKONSERTTI Savoy-teatteri.

To 10.11 klo 19.00 "KULTALAMPI" Helsingin Kaupunginteatterin Areena näyttämö.

Pe 18.11 klo 18.00 JÖRN DONNERIN KIRJASTO Pohjoisranta 12.

Su 20.11 klo 14.00 "MUSTALAAATIKKO" Kansallisteatterin Suuri näyttämö.

Ke 23.11 klo 14.00 KUVANVEISTÄJÄ EILA HILTUSEN 100-VUOTISNÄYTTELY Didrichsenin taidemuseo

La 26.11 klo 9.30 FISKARSIN RETKI, lähtö Pakinkylän VPK:n edestä.

Joulukuu

Ti 6.12 ITSENÄISYYSPÄIVÄN  JUHLAKONSERTTI  Musiikkitalo. Tiedot myöhemmin. Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

Ma 12.12 klo 19.00 "LAULETUT LAULUT" Kansallisteatterin Vallilan näyttämö Aleksis Kivenkatu 17. Liput 36 €, maks 20 henk. Viim. ilm.päivä 4.11. Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

La 17.12 klo 14.00 "CIRCOPERA 2.0" Kansallisooppera. Liput 104€. Viim. ilm. jo 23.9 .Yhteyshenkilö Riitta Järvinen.

Riitta Järvinen: 050 568 7384  riitta.e.k.jarvinen@gmail.com

Marita Löfström: 045 126 2161, marita.lofstrom@kolumbus.fi

Marja Huhta: 050 65 262, marja.kirsti.huhta@hotmail.fi

Kirsti Mäntynen: 040 529 3075, kirsti -inari@saunalahti.fi